28.09.2012

Boo, you whore

Ok. Bikbok har fått nettbutikk. Wiiiiiii! Jeg trenger ikke si mer. Dessverre er det fortsatt to uker til lønning og slik jeg har erfart det så lønner det seg å prøve klær (særlig bukser!!!) før man kjøper dem. Har brent meg der, altså. Fant også ut at yndlingsbuksa fra Lindex er på salg, så herregud gi meg penger noen!!! Jeg har ingen bukser for øyeblikket, alle er ødelagt. Hull her og hull der. Det blir mye strømpebukse. På ett tidspunkt i livet mitt gikk jeg bare med tights. GREM.

Jeg har ikke lyst i hele verden til å gå på jobb i morgen. Tjener jo penger og hei og hå, men jeg bare... blargh. På den lyse side har jeg hatt en liten pep-talk med Aurora (som jeg nevnte i innlegget under) om Forsvaret i dag. Nå gleder jeg meg skikkelig!

Runder av kvelden med et par episoder Glee, må prøve å stå opp litt tidlig i morgen. Jeg må ut på 15 minutters joggetur i morgen før jobb, hurra for det.

Ingen kommentarer: