13.09.2012

19 år og klar for å erobre verden

I går hadde jeg bursdag! Jeg har hoppet inn i mitt siste år som tenåring. 19 år er nesten litt gammelt. Men det var en kjempefin bursdag. Mamma, Nøste og Charlie vekket meg på senga med rundstykker, bacon, frukt, kokosboller, Cola og godteri. Perfekt! Slår aldri feil. Fikk så mange søte gaver av mamma, og en mikrobølgeovn! Haha, jeg har ønsket meg det. Jeg venter i spenning på å kunne sjekke mailen min, for Mikkel sier at han har sendt gaven min på mail. Litt spent, det er jeg.

Mamma måtte på jobb, så jeg møtte Malin på Humac. Min bursdagsgave til meg selv: en MacBook Pro! Ææææh. Det føles helt fantastisk. Hihihi. Nå er jeg fattig, da. Buhu. Men det var verdt det. Jeg spiste middag med 8 jenter på indiske New Anarkali, chicken curry nam nam nam. Så dro jeg og Malin ut på byen, etter tre mislykkede forsøk på å finne et utested med folk. Sang Journeys Don't Stop Believing på karaoke (Mr. Schuester ville vært så stolt!). Kom hjem halv fem i natt. Bra bursdag!!

1 kommentar:

Vivian sa...

DU DITT HELDIGE MENNESKE!!!!