12.08.2012

They had lights inside their eyes


Foto: privat

Jeg har akkurat kommet hjem fra en deilig uke på Skiathos, en gresk øy. Der har jeg grillet meg i solen og badet masse sammen med mamma. I morgen (i dag...) skal jeg på jobb igjen. Det samme gjelder for de neste seks dagene, før jeg kommer inn i vanlig turnus igjen. Da jobber jeg bare tirsdag, fredag og en god del helger. For å finne noe å bruke tiden min på har jeg meldt meg som fast frivillig hos FOD, hvor jeg jobbet under arbeidsuken for noen år siden.

Stadig mer av sommeren går forbi, og det er helt sprøtt at vi allerede er midt i august! Nå flytter alle vennene mine vekk for å gå på skole, mens jeg blir igjen her hjemme ganske på egenhånd. Frem til jeg reiser i militæret skal vi passe en katt som tilhører en venninne av meg. Det blir rart å plutselig ha en katt her. Som stort sett gjør det den vil. Dette blir en rar høst.

Ingen kommentarer: