27.08.2012

Seven is a party

Planen gikk som smurt! Nå høres jeg kriminell ut. Jeg sendte mail til avdelingen i Mosseveien her i Oslo, og får jobbe allerede neste torsdag. Vakten er på bare fire timer, så jeg har fri fra 14:00 og ut dagen. Men nå har jeg fylt opp 3-5 dager i uka, så da blir ikke livet mitt dødkjedelig. Håper jeg.

Etter mailvekslingen med Dyrebeskyttelsen la jeg meg like greit under dyna igjen. Der lå jeg til klokka var nesten fire..... hehehe. Dagens frokost ble kaffe og rosiner. Kjempesunt, jeg vet. Orker ikke å lage mat.

I tilfelle Hedda kommer på besøk, er det nok best jeg rydder rommet mitt. Igjen. Skjønner ikke hvordan det kan bli så fort rotete her inne. Åh. Æsj. Det er bare 24 timer siden jeg så Mikkel sist, men det føles som et hull i hjertet at han bor tre timer unna nå. Drukner mine sorger i rot, hurra.

Kaninunger hjelper mot alt! Foto: privat

Ingen kommentarer: