27.08.2012

Planer for morgendagen og resten av fritiden

Hehe, hvem prøver jeg å lure. Neida. Joda. Jeg skal møte opp hos Dyrebeskyttelsen klokka 11:00, og det er typ én times reisevei... Så det kan hende jeg velger filialen som er nærmere meg. Gudene vet hvor lenge jeg skal være hos dem. Jeg kommer bare for å få vite når jeg kan jobbe (helst torsdag).

Nå galopperer Nøste rundt i leiligheten som en villmann. Rar katt, dette. Hun har også funnet ut at den beste leken er en BH.... som er min.

Aaanyway. Tenk om jeg kommer kjempetidlig hjem fra Dyrebeskyttelsen. Da har jeg hele dagen til å gjøre ingenting. Alle vennene mine (omtrent) flyttet jo enten i dag eller for en uke siden. Hurra! Jeg må finne på ting å gjøre, for eksempel ta en svømmeknapp, sykle, gå turer, lage fransk mat, se på film, IKKE GÅ PÅ SKOLE hehe. Digger å være ferdig på skolen. For et år siden var jeg helt stressa med å bestille russeklær. Men russetiden kom og gikk. Veldig fort. Om et par uker er jeg 19 år!!!

 

 


Ingen kommentarer: