31.08.2012

D2: Favorittsanger

Akkurat nå er jeg smålig lei av alt jeg har i Spotifyen min, men jeg hører mest på disse tre:
Dear Prudence (Across the Universe-versjonen)
Carmen (Lana Del Rey)
Dead Hearts (Stars)


I dag har jeg og Hedda vært hos FOD. Der lånte vi to hunder, Jørgen og Alf, som vi gikk en lang og deilig tur med. Perfekt hvis man ikke har sin egen hund, men det er litt tungvint å komme seg dit uten bil. Vi skal likevel tilbake på mandag!

Jeg bestemte meg for å kjøpe den billigste Macbooken, så jeg har faktisk råd på bursdagen min. Burde bli ganske bra. Gratulerer med dagen, liksom. Jeg har gått ned 2 kilo siden Mikkel flyttet, så nå må jeg begynne å spise igjen, matlyst eller ingen matlyst. French Fries hjelper alltid. Fett som bare rakker'n. God kveld.

Ingen kommentarer: