14.06.2012

Veldig trøtt, ja

Det var den lille luren, altså. Jeg fikk ikke sove godt, så jeg bestemte meg for å ligge litt lenger. Det er jo aldri en god idé. Plutselig fikk jeg sove, og våknet av vekkerklokken litt før åtte. Veldig enkelt å trykke på "snooze" og så sove videre, dessverre. Og plutselig var klokka ni! Da jeg fortsatt var trøtt tenkte jeg at "vet du hva, nå sover jeg bare til i morgen, så får jeg stått opp tidlig!" og i mitt hode var det en supersmart plan. Helt til jeg våknet 22:45 og innså at jeg nå var lys våken.

Så, ja. Jeg har ryddet rommet. Ble fryktelig fint. Burde rydde kjøkkenet også, etter at vi brukte absolutt hele kjøkkenet til å bake cookies. Til helga, kanskje. Hehehe. Bra utgangspunkt for ferien, merker jeg! Full timeplan i morgen fra klokken 9 :) :) :) :) :) Gleder meg til det.

Ingen kommentarer: