10.05.2012

My lines are down and you can't call me


God torsdag! I dag har jeg hatt teoriprøve i media… Uttrykkshistorie, medienes makt og påvirkning, opphavsrett, åndsverkloven, mediene i den moderne offentlighet og så videre. Ikke det jeg forventet da jeg søkte meg til media for tre år siden, for å si det sånn. Så gikk jeg innom skolens bibliotek og de hadde fått inn både Entourage sesong 7 og Game of Thrones sesong 1! Det er helt gratis å leie alt mulig der, så jeg tok dem så klart med meg. Elsker bibliotekarene, de er så søte. Jeg tror det er min favoritt-ting ved hele Elvebakken. Bibliotekarene.

Da jeg kom hjem skiftet jeg på kaninburene, drakk kaffe til en episode av Entourage og så kledde jeg meg om og la ut på joggetur! I regnet. Hvem er jeg, egentlig? Jeg holdt ut i 30 minutter, noe som er ekstremt lenge til å være meg. Og det er jeg så fornøyd  med! Om jeg bare hadde tatt med skritt-teller, da… Dusten. Uansett. Nå har jeg krøpet inn under dyna med et blad og en kurv med jordbær. Det er så mye fint i bladet! Solbriller, kjoler, sko, topper… Ææh! Senere i kveld skal jeg jobbe med en presentasjon jeg har i morgen (jippi!!!) og så skal jeg lage middag. Lettpanert torsk med potetsalat, vanlig salat, cherrytomater, fetaost og brokkoli. Fortell meg at ikke det blir godt. Å, jo, jeg skal jo selvfølgelig dusje. Haha, æsj, tenk å ikke dusje.

Ingen kommentarer: