01.04.2012

Planer for ferien

Kjøpe nytt treningstøy.
Begynne å trene litt igjen.
Flytte og begynne å sove i leiligheten.
Lese i Hunger Games-bøkene.
Jobbe (fire dager).
Kose meg.
Sove ut.
Skrive ferdig motivasjonsbrevet til England.
Sykle til Botanisk Hage (så fremt snøen smelter).

I Trondheim har det vært snøstorm, og det er ca. 25 centimeter snø her... Jeg tror det er snø hjemme i Oslo også, men jeg håper ikke den har planer om å bli. Jeg har shoppet litt (endelig) og i dag har vi gått til Tyholttårnet. Vi har gått kjempemye! I går gikk vi godt over en mil. Åtte timer på tog i morgen frister lite...

1 kommentar:

Regine sa...

Så fine planer! Eg og tenkte eg skulle trene meir, begynte i dag med aerobic og litt styrke, feels good:)

Her har det snødd masse dei to siste dagene, men sola smelta mesteparten i dag.. eg vil bare ha vår. Ønsker deg ei herlig påske :))