26.03.2012

Overskrift her, ja. Fint fint

Døgnet skulle hatt flere timer... Jeg fikk lest gjennom alt pensum til naturfagsprøve i morgen før jeg måtte sove en halvtime på sofaen, haha. Nå må jeg slenge sammen en Powerpoint til prøveeksamen i morgen og så lese på lesenotater fra naturfag. Kommer til å drømme om næringsstoffer og fordøyelsessystemet i natt.

Når jeg kommer hjem fra jobb i morgen og trygt kan si at jeg har overlevd dagen (man vet jo aldri), da har jeg ikke så mye på tapetet. Innlevering av egentreningsdokumenter i gym, norskvurdering og revy på torsdag. Snart påske! Allerede på fredag flyr jeg til Trondheim for å besøke en venninne jeg har der. Vi tar toget ned sammen tidlig mandag morgen... den togturen er dessverre kjempelang, så jeg er ikke hjemme før i seks-tiden mandag kveld! Resten av påskeferien skal jeg skrive motivasjonsbrevet mitt til England og i hvert fall ikke tenke på skole. Noe sier meg at jeg får påskeegg fra verdens beste i år også, hihi. Da bør jeg vel helst trene litt. Har også tenkt å prøve meg på sjokoladefondant fra bunnen av! Og så flytter vi jo, som alle sikkert har fått med seg. For good, liksom. Jeg har enda ikke kommet meg nedover, men halvparten av senga mi er der i det minste.

Nei, nå er det siste fokus på prøveeksamen og naturfag før jeg kan lukke øynene med god samvittighet. Her er noen av bildene jeg skal presentere i morgen:

Ingen kommentarer: