14.03.2012

Lita and me

Jeg fikk et spørsmål om jeg hadde fått Jeffrey Campbell-skoene mine enda. Ja, det har jeg! De kom i posten for en liten stund siden. Jeg har vært redd for å bruke dem utendørs (er helt hysterisk med nye sko og snø), men nå er det snart helt bart ute! Foreløpig har jeg bare gått utallige runder rundt i huset med dem... De er utrolig deilige å gå i. Det høye platået veier opp for skyskraperhælen! Sånn ser de ut:
lita4.jpg
lita3.jpg
lita2.jpg
lita1.jpg
Fine søppelkassa<3

Jeg har dem i størrelse 39 og de sitter perfekt på foten - selv med ganske tykke sokker. Med MVA betalte jeg tilsammen ca. 1200,- for skoene. De ble kjøpt på www.solestruck.com. Angrer ikke på at jeg kjøpte disse, nei!

4 kommentarer:

Anonym sa...

så fine! du skrev litt tidligere at du også hadde bestilt dem i str 38, selger du dem? fordi jeg har skoa i str 39,men de er for store.

Eline sa...

aha, jeg skjønner! de er dessverre solgt allerede :( men solestruck har fått dem inn og det er UTROLIG mange som leter etter Lita på finn.no, så hvis du vil selge og kjøpe nye får du nok ingen problemer :)

Regine sa...

Oh, ELSK på skoa!!!! :)

Camilla sa...

Åååh, de er så stilige! :)