19.03.2012

Blbl

Dette har vært en lang søndag! Jeg åpnet øynene og ble liggende under dyna til jeg måtte opp for å dra på jobb. Der var det masse å gjøre og plutselig var klokka elleve. Nå har jeg akkurat svelget fire pizzastykker til Grey's Anatomy. Vi får nøkler til ny leilighet om to dager. Hvis alt går etter planen flytter jeg ned mot slutten av uka. Mamma flytter i påskeferien. Vi må få kaninene unna før fotografering og visning, og siden de må ha mat må jo noen flytte med dem. Så jeg skal bo to uker alene i leiligheten!

Jeg prøver å finne en form for reol, bokhylle, hylle, skap, noe som kan brukes til å oppbevare sko i. Som koster lite, ser fint ut og har plass til mange sko. Forslag mottas med takk.

Jeg gruer meg til den kommende uken. Det blir enormt mye å gjøre på skolen og med jobb og flytting. Antakeligvis blir det for lite søvn, og så blir jeg syk. Igjen. Før jeg kan legge meg må jeg gjøre ferdig en historielekse som skal leveres i morgen. Hater lærere som gir lekser til en mandag. Han ga oss lekser til tirsdag også. For moro skyld.
hr.jpg


2 kommentarer:

Regine sa...

Håper mandagen din blir fin og at du ikkje får så masse nye lekser!! :)

Inger-Johanne sa...

Åå, takk for fin kommentar!:D det heter chocolaterie, ja. Fantastisk cafe, og fine priser! Croissanten kostet 30 kr! Og når det er sagt; om du drar dit MÅ du sjekke ut doen! Haha, den er verdt en besøk!