15.02.2012

Moro på date med leksene mine

I dag har vi PLAN-dag på skolen. Det er akkurat som Operasjon Dagsverk, men vi skal bygge en skole i Afrika med PLAN i stedet. I dag skal jeg jobbe for å tjene inn penger, men jeg skal jobbe for mamma - og hun ligger hjemme med omgangssyke. Så jobbingen begynner litt senere. Da vi fant ut at hun var syk i går, flyttet jeg til Mikkel for å ikke bli syk. Vi skulle ha en liten Valentine's-date, så det var veldig greit å bli boende der. Mikkel hadde tatt seg fri fra sin travle hverdag for å bake Oreo Kiss til meg! De var kjempegode.... Jeg har verdens beste kjæreste :)

Nå sitter jeg på Wayne's Coffee med en haug av skolearbeid og en kaffe latte. Haha, latte er min måte å være et hakk sunnere på... Ikke så sykt mye mocha, da. Lana er i ørene mine, og Litaene kom jo i går! De er helt sykt digge. Jeg har lyst til å bestille et par i hver farge.... Blir vel bare rundt 30-40.000? Småcash.

Ingen kommentarer: