12.02.2012

Grab a partner, take it down

Helgen har jeg tilbragt i Moss! Jeg har en venninne som er lærling der i to år, og hun trenger besøk stakkars. Vi har spist alt for mye godteri og hatt det kjempekoselig! På shopping i går fikk jeg 93% rabatt på en topp som egentlig kostet 699,-. Og det var alt jeg kjøpte, lover! Jeg måtte dessverre ta et tidlig tog hjem i dag fordi jeg har tusen ting å gjøre... Jeg har kommet uka litt i forkjøpet med en ferdig historielekse. Ellers har jeg igjen en diger medierapport, to norsksamtaler jeg må forberede meg til, en mediepresentasjon jeg må forberede meg til, en psykologioppgave, psykologilekser og en naturfagrapport. Siste halvår av videregående er i gang, for å si det sånn.
hr.jpg
Nå skal jeg lage bløtkake, for det ønsket mamma seg til morsdagen! Og det fortjener hun.

1 kommentar:

TrineBL.com sa...

Sv: KJEMPEGØY. Få de til å bli mer spontane. Dere kommer ikke til å angre! :D