23.01.2012

Syk like a boss

Nå nøs jeg akkurat så hardt at jeg fikk snørr over hele meg. Det tenker jeg var en interessant anekdote! Jeg har greid å pådra meg enda en forkjølelse... Når skal det ende?! (Det er kanskje fordi jeg var ute i snøen med våte føtter en hel dag....) Jeg skal ikke ha så mye fravær dette halvåret som jeg hadde før jul. Jeg led meg gjennom skolen i dag, på grunn av en psykologiprøve jeg måtte gjøre det bra på. Måtte løpe på do hvert 5. minutt for å snyte meg, så jeg tenker at alle i klassen elsker meg nå... hehe.

Det sitter en liten nisse med rasp i halsen min, det er snørr over alt og øynene mine er så hovne at jeg ser ut som en asiat. Har ikke noe imot asiater, altså.

Pernille og jeg er syke begge to, så vi hadde like greit en sykedate med ørlite historielesing etter skolen... Det er ganske greit å ha noen å være med som ikke kan smittes av din miserable tilstand! Vi koste med Charlie, hadde høytlesning og bakte brownies. Aldri lært så mye om den franske revolusjon som i dag, altså.
Mikkel sender meg fine meldinger og jeg smiler så mye at jeg sikler. Nei, for en fantastisk uke dette blir.

1 kommentar:

Tiril sa...

Føler med deg, håper du blir fort frisk :)