25.01.2012

Extreme makeover - blogg edition

Nå synes jeg bloggen ble riktig så fin! Med sløyfe og greier. Jeg har en artig nyhet - jeg og mamma har kjøpt oss leilighet! Den ligger ikke så langt unna her vi bor nå, den har egen hybel, den ligger i et stille område, den er innflytningsklar, den har stort kjøkken - den er perfekt.

Vi har ikke flyttet siden jeg var 5 år gammel, så det blir en stor omveltning. I mars overtar vi leiligheten, og jeg gleder meg! Mamma skal endelig slippe snømåking, vedbæring (gasspeis i nystuggu), hagearbeid og rengjøring på tre ulike plan. Det blir et nytt, spennende kapittel. Jeg må selge unna og gi bort en del ting som vi ikke får plass til, men jeg har alt for mange... ting, så det gjør meg svært lite. WOHO! Og snart er januar over... Dobbel-woho? Jeg gleder meg i hvert fall til vår.

Ingen kommentarer: