14.12.2011

Det er ikke gavestress som ødelegger julen...

Det er skole! Jeg vil bare legge meg ned og sove frem til neste tirsdag. Kan det ikke bli ferie?

Morgendagen bringer en appell om pelsindustrien (som jeg forøvrig gru-gleder meg til å holde), gymteori (hvis jeg gidder), retorisk reklameanalyse, refleksjonsnotat på en fotooppgave og historieinnlevering på 47264092839561051 ord. Jeg gleder meg. Skal begynne på historien nå, må bare se under senga etter noen motivasjonsrester.

Snøen smelter, det er plussgrader, skolen stresser meg, rommet mitt er rotete og det eneste jeg vil er at det skal være snø og jul og tid til å pakke inn gaver og pynte pepperkaker. Er det for mye å be om?? Jeg synes ikke det. Men alle lærerne har bestemt seg for å dumpe store, svære oppgaver på oss nå, rett før jul. Takk :)

Ingen kommentarer: