03.10.2011

Natten är ung och jag ligger vaken

Høstferie! Hurra! Jeg har jobbet kveldsvakt fire kvelder på rad i tillegg til å være syk (hvilket har vart en uke), så jeg er greit sliten. Halsbetennelsen kostet meg fem fraværsdager fra skolen, men nå kan jeg kose meg med ferie. I morgen reiser jeg på hyttetur med Mikkel, Ragnhild Sophie og Jan. Vi kan ikke være der lenger enn til onsdag kveld, men det blir sikkert fint å reise bort fra byen (og strømmen og det innlagte vannet...).

Resten av høstferien skal jeg jobbe (hurra?), på konkurranse, kjøre bil og i familieselskap. Og forhåpentligvis ta teoriprøven! Jeg satser på å bli ferdig med boka i løpet av hytteturen. I dag greide jeg å kjøre med selv til og fra jobb også, selv om jeg kvelte motoren midt i en bakkestart midt i et lyskryss. HEIA! Lærer meg manuell giring, i hvert fall. Det tusler og går. Jeg håper bare jeg greier å få lappen før neste sommer.

Nei, nå er det alt for sent og jeg skulle vært i seng for lenge siden! I morgen må jeg nemlig:
Skifte på kaninburene
Dusje
Pakke
Handle
Hente penger
DRA PÅ POLET!!!!! (OMG.)

Og det før klokka har slått fire, for da går bussen!
Fra botanisk hage i våres... Men jeg gleder meg til jul! God jul!

1 kommentar:

Daniella Dittrich sa...

syns synd på deg :( du får bruke pengene godt og ha en god tur! :-)