18.10.2011

KETCHUP

Jeg sitter her en tirsdagskveld og spiser kvalitetsmat (makaroni med pølse og ketchup, sabla undervurdert, egentlig). I går bestod jeg teorien!!!! Jeg tror ikke det har gått opp for meg enda, men mamma flyr rundt og dikter opp sanger om den fantastiske dagen der jeg bestod teorien.

For øyeblikket skulle jeg gjerne sovet, men jeg sitter nå her med historieleksene mine. Historielæreren kan bare dra til Roma og bli der hvis det er så himla spennende.
Jeg er nesten ferdig med særemneboka mi. Nå gjenstår bare sekundærlitteraturen min og filmen. Og lesenotater som skal leveres fredag. Og eksamen i matte i slutten av november. For et tempo jeg skal holde i høst, altså!
Bildetatt29092011kl00192.jpg
Bildetatt29092011kl0021.jpg
Bedårende. Haha, jeg er så fin at jeg triller av stolen.

Ingen kommentarer: