04.08.2011

Two can keep a secret if one of them is dead

Jeg er forkjøla, så min livskvalitet for tiden er særdeles lav. Hittil denne uka har jeg bare slasket rundt i huset og sett på Gossip Girl og Kendra. Nå skal jeg spise frokost (kanskje på tide) og så skal jeg rydde rommet mitt og støvsuge. Hurra! Det er fint lite interessant som skjer for tiden, så ikke regn med at jeg skriver noe særlig.

Om en uke drar jeg og mamma til Paris! Jeg må i banken og overføre litt penger, mwuhaha. Kanskje jeg allerede burde begynne å skrive ned hvilke butikker vi må innom. New Look vet jeg. Og Starbucks. De har de beste browniesene i hele verden! Og kaffe, da. Hihi. Og alle patisseriene vi kommer forbi. Ah, hvor fet jeg skal bli! Neida. Men er man i Paris, så er man i Paris. Croissanter og terter og kaker og... nam. Nok tullprat, se så fine vi er:
nusseee.jpg
Nå fikk jeg insane lyst på brownies.

2 kommentarer:

tinekatrine sa...

sv: mulig det blir et treff til i august, du får bli frisk til da :)

Vivian sa...

Venter gjerne i 100 år for å få se bilder og blogg fra Paris! <3