12.07.2011

Det var denne ferien, da

Blæ, nå har jeg mye å gjøre! Slik skal det aldeles ikke være i ferier. Jeg fikk stillingen hos Balloon Company (bedre sent enn aldri), så nå skal jeg jobbe masse, masse, masse i ferien. Og så 15 timer i uka etter ferien. Hvis dere (eventuelt DU, eventuelt... hvem bryr seg) lurer på hvorfor jeg ikke har redigert bilder så er det fordi de fleste ukedagene mine ser og kommer til å se slik ut:

08:30 Stå opp
09:30 Bussen går
10:00 Begynner på jobb
17:00 Ferdig på jobb
17:45 Hjemme
18:00 Middag/Shopping/Tur/Kaniner/Sying/Noe
23:00 En episode Gossip Girl
23:45 God natt (...og likevel er klokken 00:13 nu. Så merkelig)
Gi meg litt mer bassengtid! Også reiser jeg atter en gang på konkurranse langt vekk med kaninene denne helgen og neste helg, og innimellom der er det jobb, jobb, jobb. CASH MONEY$$$

Og i dag er det premiere på Harry Potter og Dødstalismanene del 2! Gjett hvem som skal dit! JEG! Moro, moro!

1 kommentar:

Vivian sa...

Jippijeey! Du fikk stillingen :D God å høre! Men woaw, nå er du like travel som meg :O