25.05.2011

I climbed a tree to see the world

I dag har jeg vært mye ute! Mest for å gjøre opp for at jeg satt inne og så på Gossip Girl i hele går, men også fordi jeg måtte ta noen sabla gode landskapsbilder for å få 6 i foto. Den karakteren har snudd siden jul, for å si det sånn! Husker dere ikke hvor deppa jeg var fordi jeg bare fikk 3 og at livet var grusomt og det ikke fantes en Gud og ja.. det? Kanskje jeg er god likevel. Det tror jeg.

Jeg skulle sykle til skolen i morgen og hadde gledet meg til det, men så fant jeg ut at vi har fri! Som mamma ville sagt, takk og pris og ære. Jeg skal legge meg nå og stå opp tidlig, så sykle en tur langs Akerselva. Åh, den selvfølelsen man får av å høres pliktoppfyllende og flink ut. Hvem er det jeg lurer? Gossip Girl all day long.

Nå holder vi på med et sluttvurderingsprosjekt i media, der jeg skal ta reportasjebilder og forsidebilde til ELLE (igjen...). Her er forsiden! Vad tycks?

4 kommentarer:

Vivian sa...

Meget vakkert! Du er flink, det er ikke noe å tvile på snuski <3 Men å sykle langs Akerselva hørtes igrunn ganske koselig ut, synes du skal gjøre det istede for å få firkantede øyne!! BTW.. Jeg har blogget :O

Vivian sa...

Vi hadde kjemitime i naturfags timen* Hvor vi har gjort forkjellige forsøøøøk :D

Mikkel:) sa...

Så flink du er, pusen min <3

Marlene sa...

Åh, nydelig portrett! Nydelig lys. Likte bloggen din utrolig godt! Bloglovin' next :(