14.04.2011

The smiles returning to the faces

Oida, noen har ikke skrevet siden søndag. Det har ikke vært så mye å gå glipp av at det gjør noe, da. I går hadde jeg og Mikkel vært sammen i 2 år, og jeg fikk en nydelig ring med lilla stener hvor det var inngravert "Oss to. Alltid." inni! Gjett om jeg smeltet litt da...

Jeg fikk innvilget fri i morgen, så nå har jeg påskeferie! Det har jeg gledet meg til i mange uker! Mikkel skal overnatte til i morgen, noe som vil si at jeg må stå opp kvart på sju i morgen tross min fridag. Egentlig tenker jeg at det er fint, fordi jeg har spurt Ragnhild om hun vil møte meg på Bagel & Juice klokken 11:00 og da rekker jeg å pakke eller skifte på kaninbur før jeg drar til byen. Utrolig hvor mye mer man får ut av dagen når man står opp før halv tolv :) :) :)

I morgen kveld reiser jeg til Sverige, og jeg kommer til å la alt av teknologi (minus kamera og mobil) ligge hjemme. Jeg kommer hjem på søndag eller mandag og tøffler videre til Hamar mandag kveld. I dag leverte jeg forresten Vivian-prosjektet:
14.jpg
viv1.jpg
viv2.jpg
Modell: Vivian A. Carter
Fotograf: Eline B. Johansen

Dere må gjerne si hva dere mener! Nå er det snart pasta bolognese til middag her i huset, ergo er jeg lens for ting å skrive om. Regner med at jeg skriver 1-2 ganger i løpet av påsken, kanskje et innlegg om de tre små påskeharer. Enn så lenge, god påske!

1 kommentar:

Elin sa...

Helt nydelige bilder... Kos deg masse og ha en fin påske! <3