26.04.2011

Glad pausk

Denne påsken kan oppsummeres i noen ord: The Sims, godteri, bikiniskille, Strømstad, kjøring, Kristina, nye tv-serier, Mikkel, kaniner, RS og søvn.

Tirsdag kveld, påskeferien er slutt og i morgen er det prøveeksamen i foto. Yay! I dag har jeg ikke hatt noe som helst i hele verden å gjøre. Jeg "sov" til 14:00, spiste loff med smør på til frokost og syklet til Botanisk Hage. Jeg syklet nok mye lenger enn jeg hadde behøvd, for jeg kan jo ikke sykkelveien fra meg til Botanisk Hage. Men jeg fant frem. Og der var det vår! Litt for tidlig for kirsebærtrærne og de spennende blomstene i Oldemors hage, men veldig mye fint å ta bilder av.
Før jeg dro til Strømstad spiste jeg frokost på Bagel & Juice med Ragnhild. Etterpå kjøpte vi makroner og tok fremmede busser til fine butikker før vi dro hjem hver for oss.
Ragnhild.jpg
Så dro jeg hjem, så på film og lo med Halvor, pakket litt og 21:30 kom jeg og mamma oss avgårde til svenskegrensa. Vi lånte en leilighet i Strømstad der vi spiste köttbullar og potatismos formet som pupper, tittet i små butikker, dro til Nordby, gikk tur i skogen og dro på spa. Det var ganske så fint!
Puppepotetmos.jpg
Mammameg.jpg
Etter et døgn på hjemmebane tok jeg toget til Hamar der jeg ble møtt av Kristina og pappaen hennes. Dessverre kunne jeg ikke være på Hamar i mer enn et døgn, men det var meget gøy! Vi shoppet, spise pizza, drakk kaffe klokken ni om kvelden, snakket og så på Mummitrollet.
Kristina.jpg
Og da jeg kom hjem fant jeg en liten krokus! Resten av påsken har gått i ett med jobb, Mikkel, kaniner og soling. Nå er jeg sliten og gruer meg til i morgen. God natt!

2 kommentarer:

Cathrine E.N sa...

Åh, synes de to første bildene var fantastisk nydelige!

Linda sa...

Så utrolig flotte bilder! Dette kan du :)