07.04.2011

A ganger X opphøyd i andre og 1+P delt 100

Dagene frem til påskeferien er meget stappfulle. Jeg lurer på hvordan jeg skal få meg noe søvn! Må lære meg å ikke klage på lite innholdsrikt liv...

Fredag: Bestå MIN ALLER SISTE mattetentamen, bruke litt lønn, løpe hjem for å pakke, løpe til toget og reise til Sørumsand der Vivian bor.
Lørdag: Jobbe i stallen med Vivian, ta bilder av henne, løpe til toget atter en gang for å dra hjem. Legge meg tidlig og få litt much needed søvn.
Søndag: Ås med Tale og kaninene på konkurranse! Hele dagen, til jeg kommer hjem og dør av slitenhet.

Mandag: Norsktentamen (hurra!), finne veien til Alnabru og Furuset der jeg skal fotografere Nina og så må jeg hjem for å lage en norskpresentasjon.
Tirsdag: Holde norskpresentasjon som jeg elsker, være litt sosial, jobbe med bilder til innlevering. Må huske å søke fridag på fredag!
Onsdag: 2årsdagen til meg og Mikkel, dropper trening og skole og hele verden og feirer.
Torsdag: Levere fotoprosjekt (grem) og trene styrke.
Fredag: Fridag hvis jeg får den innvilget, gå en tur og pakke til Sverige, reise klokken 18.

Så ikke forvent å høre mye fra meg. Eller kanskje dere gjør det. Hvem vet.

1 kommentar:

Vivian sa...

Travelheten selv! Men må si jeg gleder meg til du kommer, etterlengtede snuskelusk <3