02.03.2011

Fire, Mikkel

Ti ting som er fint hos det motsatte kjønn. Jeg har Mikkel, så Mikkel er det eksemplaret av motsatt kjønn der alt er fint. Ti ting som blant veldig mye annet er fine med ham:

-Han er veldig glad i dyr, og synes ikke at kattepuser og kaniner er teit og jentete.
-Jeg har lært ham litt fotografering, og han synes det er spennende.
-Det fine, silkemyke håret hans som er veldig deilig å pjuske på.
-Når han kysser meg i nakken, på panna, på nesa og viser at han er glad i meg.
-Hvor rolig alt blir rundt ham når han sover, og at han ikke våkner av noe.
-Når jeg ikke har sett ham på lenge og så plutselig er han der igjen.
-Navnet hans, fordi det er jo ikke så vanlig. Mikkel.
-Han gjør så mye fint for meg og tar kjempegodt vare på meg.
-At vi kan le og tulle med alt mulig, le i timesvis, le av hverandre.
-Han synes jeg er den søteste, peneste, fineste tingen i hele universet, og han sier det hele tiden.

Takk det samme.
Drper431Kopicopy.jpg

1 kommentar:

Camilla sa...

Likte dette innlegget, fordi det er så utrolig positivt og søtt :)) Fint bilde var det også ^^