18.02.2011

All i want is to mess around

I morges sov jeg over vekkerklokken min. Which never happens. Heldigvis kom jeg meg opp i tide, spiste havregrøt og så dro jeg på skolen med alt pikkpakket mitt. Det er nemlig duket for vinterferie aka. intensivuke med revyen! Derfor skal jeg flytte inn hos Mikkel i kveld og bo der til neste søndag. Sparer tid vettu. Vinterferie på Grünerløkka!

Ellers har jeg vært travelt opptatt i det siste, og onsdag var den sprøeste dagen på lenge:

10:24 Fotolæreren min ber meg komme bort til henne i et tonefall som sier "nå har du gjort noe skikkelig galt, ja, NÅ har du tråkka i salaten!". Hun informerer meg om at Canon EOS 60D er på dagstilbud på Fotovideo ikke langt unna.

10:26 Jeg har selvfølgelig ikke med meg lommebok, og ringer mamma i full frustrasjon. Hun kan ikke gjøre stort for å hjelpe, men sier at jeg kan dra til butikken etter skolen.

10:29 Fotolæreren min sender meg hjem for å hente lommebok, og jeg løper til bussen. Den bruker selvsagt hundre år til holdeplassen min.

10:45 Jeg spurter hjem og henter lommeboka.

10:58 Jeg løper tilbake til bussen, og prøver å ikke tenke hvor sakte den kjører.

11:24 På plass i banken viser jeg bankkortet mitt og ber dem overføre 6000,- til det. Det tar omtrent 15 sekunder.

11:28 Jeg ringer Halvor som møter meg på Youngstorvet.

11:48 Vi sjekker inn på Fotovideo og trekker kølapp. "Det er 113 mennesker i kø foran deg. Vil du ha SMS-varsling når du er nummer 25 i køen?" Nei. Jeg blir her.

13:10 Jeg registrerer et kamera på mitt navn, slik at jeg er sikret et kamera når det først er min tur, som enda er en stund til.

13:30 En hyggelig mann viser meg noen objektiver og forteller meg om kameraet, og jeg går glipp av kønummeret mitt...............!

13:40 Han skjønner at det var litt dumt av han, og henter kameraet for meg og sniker i køen

13:45 Jeg drar kortet med stripen ned og mot høyre, strålende fornøyd. Så løper jeg tilbake til skolen for å rekke siste time. The end.

Utrolig at jeg fikk gå fra timen og stå i kø en hel mattetime for å kjøpe et kamera! I går kjøpte jeg objektiv, så er jeg klar til å ta bilder!!!!

2 kommentarer:

Vivian sa...

Im so happy for you hon <3

Camilla sa...

Utrolig kult! Grattis med nytt kamera! :D