30.01.2011

Tre - fem ting som får deg til å le

Etter en koselig og noe hektisk jobbhelg har jeg parkert foran Herr Mac og venter for øyeblikket på pannekaker. Jeg har bodd med Mikkel i helgen mens mamma var på hyttetur, og det var langt koseligere å komme hjem til ham enn til et kaldt og tomt hus! Gruer meg relativt mye til skolen, mest fordi jeg er lei og atter lei av alt og bare vil slutte. Ikke så mye fordi det skjer en del. Men det skjer en del også. Noe som gjør situasjonen desto verre.

Punkt nummer tre i prosjektet mitt er fem ting som får meg til å le. Latter er fantastiske greier altså. Søvn og latter er lik den beste medisin. Må legge til at jeg nesten aldri ler, men fniser eller ler stille...

1. Når jeg sier noe morsomt, og noen deretter gjentar dette morsomme jeg har sagt - det er noe av det festligste jeg vet. Så i korte trekk ler jeg av meg selv.

2. Søte replikker i barnefilmer, som for eksempel i Mummitrollet når Sniff er redd for unaturlig regn. En sjelden gang også komedier.

3. Intern humor!

4. Små barn og babyer som smiler eller sier rare og fine ting.

5. Latter. Jorunn har den artigste latteren i hele verden, og latter smitter som kjent.
haha.jpg
Hva får dere til å le?

2 kommentarer:

Tina sa...

Når jeg har gjort noe klønete eller tryna for meg selv og skal fortelle det til noen senere. Da får jeg som regel nesten ikke frem poenget fordi jeg ler av meg selv x)

Tina sa...

Jeg håper ikke man gjør det? Har ikke sååå mye å miste altsa:P 2-3kg hadde ikke gjort noe, men mer enn det håper jeg ikke på.