28.12.2010

Nyttårsforsetter, hehehe

Mine morsomme forsetter for 2010 gikk så det suste! Så jeg må vel kombinere alt det useriøste med... noe seriøst. Tenker det blir bra, jeg. Det er rart å tenke på at det er 3 dager igjen av dette året, rart og litt fint. Jeg tror det blir bra med nytt år. Det blir som regel det.

Finne et nytt kamera, en ny sjelevenn. Nikon D40X er over og ut. Mitt hjerte hviler ved Canon EOS 60D, men me får sjå.
Dra på sesjon?!
Jeg skal ta gruppetimer på hverdager og trene litt før og etter dersom jeg føler for det.
Godteri, junkfood og sukker generelt hører lørdager til, det har de gjort en stund og det fungerer overraskende godt!
Jeg må gjøre det bedre i matten, jobbe hardere, gjøre lekser og øve til prøver. Læreren sa at jeg faktisk har mulighet til å få 5, og det er ikke en mulighet jeg vil kaste bort.
Må prøve å være litt mindre perfeksjonist og litt mindre kontrollfreak. Godta at folk har feil og at ingen (inkludert meg) er perfekte.
Lære meg å bruke penger på en fornuftig måte, ikke svi av "hele" lønningen dagen etter at den havner på konto. Kanskje finne meg enda en jobb, evt. sommerjobb.
Utvide Disneyklassiker-samlingen min på DVD, som foreløpig består av 7 filmer.
Eie alle sesongene av Grey's Anatomy. Er bare litt hekta, da. Jeg mangler 1,3 og 6. Og 7, når den måtte finne på og komme ut.
SLUTTE Å BITE NEGLER FOR FÆÆN.
firworkslala.jpg

2 kommentarer:

Vivian sa...

Gode nyttårsforsetter! Men den stinkende, ekle, forferdelige neilelakken MÅ du klare å slutte neilbitingen :))) Det er opplagt.

Anonym sa...

Godt nyttår! :D Det er utrolig fint med nyttårsforsetter. Særlig om man klarer å holde dem :) Lykke masse til i 2011, måtte det bli et veldig bra år for deg!