12.12.2010

Militære tanker på natterstid

Fikk brev fra Forsvaret etter sesjon del 1 (som var et...skjema) om at jeg blir innkalt til sesjon 2 om ca et år. Jeg skal dra på den og se hva de tenker om meg og ikke minst hva jeg tenker om dem! Mamma hopper opp og ned i fullt hysteri og i lykkerus om at jeg kanskje skal i militæret.

De 3 studiepoengene kommer i alle fall godt med, vet jeg. Sånn rent bortsett fra å muligens reise fra M, ser jeg jo bare fordeler ved å dra dit et år? Jeg innrømmer at jeg vil i militæret 50% på grunn av at jeg kommer til å rocke uniformen. Hadde følt meg såååå bra i grønn dress.

Me får sjå!

Hva tenker dere om militæret?

PS. Har ordnet bilder av håret som kommer neste uke! (Wow, dette ble jo nærmest uleselig.)

5 kommentarer:

Tina sa...

Oioi, militæret. Du er tøff:D Jeg er dessverre alt for lat, haha. Men du får det sikkert gøy!

Gleder meg til å se bilder av håret!

Ragnhild Hagen sa...

ååh det hadde vært sykt kult av deg å dra!! Jeg, derimot, hadde ligget på gulvet og grått og tryglet om nåde. Min latskap er ikke helt lagd for militæret. Det tror jeg de skjønte, de lot være å be meg komme videre. Hoho.

Anonym sa...

Så fin du var på håret! Det kledde du kjempegodt (som alt annet). Gleder meg til å se deg "live" på julaften :-)

Hilsen nissekusine og jentungen

Vivian sa...

Militæret :( Jeg liker ikke tanken... Kunne absolutt ikke tenke meg å dra nei!! Men du derimot, hadde kledd grønt :D

Rèveour sa...

Militæret er stas det! Det er en betalt treningscamp eller studietur, spørs hvordan du ser på det. Har søkt luftforsvarets pilotskole sjæl! Kanskje vi sees utstasjoner ;p