03.11.2010

You haven't seen anything yet

I dag hadde jeg tidenes desidert verste busstur hjem fra skolen! Ikke vet jeg hvorfor, men de siste ukene har den vært enda mer fullstappet med mennesker enn vanlig... og da er det snakk om ganske mange mennesker. Og siden nordmenn kun tenker på seg selv, var jeg nær ved å slå hodet i døra fordi noen dyttet meg... fordi de skulle ut. Et "unnskyld?" og jeg hadde flyttet meg, jeg.
Det var faktisk så ille at jeg på flere tidspunkt(er?) vurderte å hele veien hjem. Grøss.

Jeg trengte noe fint å tenke på, så jeg tenkte "hei, hvorfor ikke ringe frisøren akkurat nuh?" og så bestilte jeg farging. Og snart begynner jeg på 30 days-challenge! Jeg skal farge håret. Finito. Hei og hå.
lalallaa.jpg picture by elines_hoppekaniner

1 kommentar:

villsvinet sa...

hehehe du er ufokusert <3

og jeg hadde en meget opprivende trikketur i dag, sånn apropos busser. du skal få detaljene i mårra en gang.