07.11.2010

Å ikke få sove langt hjemmefra

Det er midt på natten. Faktisk så er det snart morgen. Jeg skal opp klokken 07:00 for å pakke sammen tingene mine inne på sovesalen så vi er klare til å dra hjem fra Vikersund etter 13:00 en gang. Natt til lørdag fikk jeg 4 timers søvn. Jeg har enda ikke fått sove.

Jeg var ikke trøtt da alle andre la seg, men jeg sovnet. 01:30 var jeg helt våken igjen, fordi noen hadde lukket vinduet (...) så det var sommer inne på salen. Veldig varm sommer. I tillegg var det noen som snorket, det var derfor jeg i det hele tatt våknet. Nå, mens alle ligger svimeslått i sengene sine, ligger jeg på en sofa med macen og puta. Stå opp om litt over en time. Om jeg bare kunne sove til i morgen.
Tumblr_lb7wv6akv31qbdu8zo1_500_large

3 kommentarer:

Vivian sa...

Søvn er viktig. Men hva hjelper det når man ikke får sove? Sånt er irriterende :(

Tina sa...

Åh, det er så fælt å være den eneste som ikke klarer å sove! Pleier som regel å være jeg de gangene jeg er med på noe. Kjipe greier!

Sv: Nei, gjorde dessverre ikke det.. :( Helt for jævlig rett og slett. Og tusen takk, det trengs:)

Vivian sa...

Ja, jeg er helt enig :-) Katy Perry var en god ide!! Haha, Lady Gaga var den første jeg og Mia tenkte på, men Mia sa det først så da skal hun ta Lady Gaga. Derfor tok jeg ikke henne. Takk for kommentar Elineee <33333333333333333