29.11.2010

Dear Santa...

I dag hørte jeg på julesanger... Men det gjør ikke noe å starte julegleden et par dager for tidlig, det er så mye mer der den kommer fra! Én novemberdag igjen, hei desember! Hei jul. Kjenner at jeg gleder meg helt ekstremt... Jeg trenger i tillegg ferie! Men dere vet, "in the spirit of Christmas" har jeg funnet ut sånn cirka hva jeg ønsker meg til jul. Og nissen er jo en hyggelig kar.

Ekstern harddisk 1T Iomega Select fra Elkjøp.
VISA SpendOn eller bidrag til nytt kamera.
Skjønnheten og Udyret.
Kosegensere. De fra Westhill Redbird (spesielt de to blå) er supernice!
Hvite votter.
Bilderamme fra Bik Bok.
Pysj fra Bik Bok.
Radiovekkerklokke.
Grey's Anatomy s4.
Flax-kalender.
Eyeliner (blyant) i fargen Vanilla fra Make-up Store.
Svart neglelakk, ikke Depend.
Filmer.
Genser fra H&M (rosa/beige/hvit/brun/).
julebsj.jpg



5 kommentarer:

Tina sa...

Så masse fint!

Åh, jaa! Jeg GLEDER meg til jul nå altsa :D

Jannicke sa...

Kul liste Eline!

Camilla sa...

Julestemning er tingen! :D Du er ikke den eneste som føler for en ferie! :') Godt det ikke er lenge igjen.

Tina sa...

Nå kom jeg forresten på at jeg må ønske meg sesong 4 av Greys jeg og! Hehe.

Tina sa...

Sv: Hahahah, du så kommentaren ja! Jeg har fått min første "hat" kommentar på bloggen. Er det ikke søtt? Merkelig at de alltid er anonyme... :P Visste ikke at antall julekalendere avgjorde om man er bortskjemt. Med tanke på at alle kalenderne er fra forskjellige familiemedlemmer :P