23.11.2010

Årets beste oppdagelse, liksom

Jeg er under 18, og i min bank kan man ikke ha sånn fancy kort når man er under 18. Med "fancy kort" mener jeg enkelt og greit kort som kan brukes på internett til å kjøpe ting. Og jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har hørt om Visa SpendOn før! Det er jo Visa-gavekort som kan brukes på nettet av folk som er over 13 - altså meg. Hurra!

Så når lønna kommer skal den veksles inn i SpendOn. Heh.

Det var det jeg hadde å si. I'VE GOT A CRUSH ON THE DJ.

mememe.jpg

3 kommentarer:

Tina sa...

Oi, har faktisk ikke hørt om det? Men nå har jeg et sånn magisk visa-kort da, hohoho. Det er farlige saker det.

Det er vel for øvrig ikke SÅ magisk. For det er 103 kr på det akkurat nå, og det fyller seg ikke opp igjen av seg selv. Skuffende! :P

Camilla sa...

SV: Prøver du å hinte til at du ikke har venner? o.o Dakaaar :c

Men men, jeg har Visa Electron fra Nordea og jeg kan handle på internett B)

Og btw, når det kun er 1 kommentar står det "1 kommentarer" :) Så vet du det!

Ragnhild Hagen sa...

åå jeg vil også ha sånn fin :(
jeg er kjøla, ellie, send meg litt løøøv. Btw. eg saknar deg. <3