12.10.2010

Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke skriver mer, men jeg tror at hvis jeg skriver om alt det jeg vil skrive om, så blir det bare.... skole, skole og skole. Og litt jobb, og masse Mikkel. Sånn er nemlig livet! I går fikk vi en bra oppgave på skolen (endelig?) og jeg ble så gira at jeg gikk hen og kjøpte trøstepremie til kameraet som har vært alene i to uker. Nå er det to objektiver i hus! Her er et par ferske bilder, helt uredigert.
20101012_0218.jpg picture by elines_hoppekaniner
20101012_0222.jpg picture by elines_hoppekaniner

3 kommentarer:

Tina sa...

Kjempefine bilder! :D Kunne ønske jeg kunne mer om å bruke speilreflekskameraet mitt. Går for det meste i autofunksjonen *skamme seg*

Vivian sa...

Flotte bilder!! Gleeeder meg til å se mer <3

Warunee sa...

Så vakre vakre bilder! :) I love it!