19.10.2010

Migrene, studio og kylling korma

Ingen bildeopplastning er mulig for meg i dag (takk for den, blogspot). Og nå hadde jeg bilder å vise dere! Argh.
I natt har jeg ikke sovet på grunn av migrene, og den blir jo ikke stort bedre når man ikke sove. Sånn har dagen altså vært:

05:30 Har ikke sovet i det hele tatt, vrir meg i smerte og er kvalm.

05:41 Pakker meg inn i koseteppet mitt og krabber ut på badet... klar til å vrenge magen inside out, upside down og det som er.

06:01 Gir opp magen, tar to Ibux og inntar fosterstilling i senga.

13:00 Våkner. Deilig! Hodepinen er bedre og jeg får tatt bilder i studio mot alle odds.

Dere. Jeg har råd. Jeg har råd til 550D. Blir kamera før jul. Omg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, sliter du også med migrene? Har du prøvd migrenemedisin? Jeg er veldig fornøyd med en tablett som heter Zomig. Hør med tante Marit om du trenger råd. Har du skikkelig migrene, er det egentlig ikke noe hjelp i Ibux eller Paracet. Hilsen den erfarne migrenekusina di :-)

marika sa...

SV: ja:(
wiii, elsker det kamera:D kommer på skolen i morgen. håper du er der:D<3

Regine sa...

Uff, eg og sliter med migrene.. ingenting som e meir irriterende enn å legge seg med det, og så våkne med det i tillegg. God bedring:)

Vivian sa...

SV: Jeg må passe på den psykiske helsen min også. Og å se ut som en bleiking hjelper absolutt ikke på psyken min :-(

Vivian sa...

Selvbruning blir ikke noe fint på meg, fordi jeg er så bleik... :( Engelskmenn vøtt. Født nestenalbinoer.