15.08.2010

Autumn.

"There is a time of year in New York when, even before the first leave falls, you can feel the seasons click. The air is crisp, the summer is gone. And for the first night in a long time, you need a blanked on your bed." - Carrie Bradshaw

Denne helgen blir sagt å være den siste helgen med skikkelig sommervær. Fra og med neste uke blir det kjøligere ute, og høsten kommer sakte men sikkert snikende innpå. Jeg synes sommeren er så alt for kort! Allerede er det tid for filmkvelder, varme kåper, skjerf, strømpebukser og ild i peisen. To måneder med av- og på-regn og litt sol, og vips! Så er det høst.
hst.jpg picture by elines_hoppekaniner

3 kommentarer:

Helene sa...

Jeg kommer til å stritte i mot med alle min klør! Nå er det endelig sommer her, så noe høst får ikke lov til å komme ;)

Emilie sa...

HIPP HURRA FOR HØST! Jeg har allerede pakket bort bikiniene og dratt ned posene med ulltøy! Filmkvelder=jejejeje da!

Warunee sa...

Jeg elsker høst jeg! Sommerklærene er snart borte og ullstrømpene på snart :P