28.07.2010

Potpurri av sykdommer

Da var det på tide med et lite pip, var det ikke? Klokken er midt på natten og jeg får ikke sove. Kanskje er det fordi jeg har sovet 80% av det siste døgnet, kanskje er det fordi jeg har så himla vondt i halsen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har en eller annen form for artig influensa uten tett nese og hoste. Bare oppkast, kvalme, null matlyst, dødvond hals og ekstrem slapphet. Hello, summer.

Så her sitter jeg altså, midt på svarte natta. Naboen har fest og snart våkner fuglene. Finnes det smertestillende som hjelper for sår hals? Don't think so. Hjelper halslinser? Don't think so. Om den bare fikk ro på seg lenge nok til at jeg kan sovne. Søvn er den beste medisin, vet dere. Men seriøst, prøv å sove når noen klipper opp strupen din hver gang du svelger.

Føler meg mildt sagt lite fresh, og har tatt minimalt med bilder denne ferien. Har rett og slett gitt opp på kameraet mitt. Og objektivet. Og hele livet som mediaelev. Neida. Joda.
Saken er den, at jeg tenkte å starte et aldri så lite fotoprosjekt. Man setter seg ned og finner ut et bestemt antall dager, og deretter tema for bildene. Et år. 52 bilder. Et bilde i uka. Det burde jeg kunne klare. Eller hva?

2 kommentarer:

Warunee sa...

Yay, du er tilbake! Et bilde i uken er bedre enn mitt ambiøse mål om ett om dagen. Funket ikke akkurat. Håper du føler deg bedre snart, god bedring!

Vivian sa...

Slenger meg på kommentaren til personen over!! 1 bilde pr. dag.. Her er det lov å bekymre seg :) Du tar dessuten kjempefine bilder!!