31.07.2010

I can't even say it, let alone live in it

Etter snart 17 år i fangenskap på et rom som ikke huser mer enn en seng og et skrivebord, har vi begynt å pusse opp kjelleren så jeg kan flytte ned å få to rom, bad og dusj for meg selv. Vi har malt helt hvitt, og jeg gleder meg sånn til å flytte ned! Er det noe her i verden som kan måle seg med fotografering, så er det opp-pussing og innredning. Og nå har jeg endelig friheten til å gjøre hva jeg vil! Mitt nye rom vil se omtrent slik ut:
Nyttromcopy.jpg picture by elines_hoppekaniner
Saueskinn og frynsetepper IKEA, falske blomster og vase IKEA, rosa sengekappe H&M Home, sengeteppe H&M Home, kaffekrus IKEA, kosebamse Kremmerhuset, LOVE-bokstaver Kremmerhuset, pute H&M Home, "Please God"-skilt Kremmerhuset, teppe Åhlèns.

3 kommentarer:

Emilie sa...

Den episoden Miranda ser på hus i brooklyn så jeg i går, det var føn+fænsi! Grattis med rom-planer! Jeg er forresten hjemme neste uke og ut ferien, om du har tid til kakao-bar og kos?

Sabra sa...

Åhhh!! Det er en befrielse å flytte nedenunder :) Jeg tror bursdagsgaven din må være en innflyttingsgave!!

Warunee sa...

Blir nok veldig deilig å kunne flytte litt for seg selv :) Og ikke minst å møblere som man vil!