27.06.2010

Hola de España!

Jeg hadde ikke tid til å blogge før vi dro hjemmefra.......
...........
.......
06:00 på torsdag. Sjokk.

Nå er jeg i Barcelona med Mikkel! Det er ca. 30 grader hver dag og aldri så mye som en liten sky. Ble solbrent allerede dag nummer 1, så jeg har glødende røde legger og skriver under med "Lobster Nellie" på alle mailene jeg sender til mamma.

Presterte å reise meg rett opp i en metallstang i dag. Turister altså. Ødela også flip-flopsene mine, og ingen butikker er åpne i dag, så nå må jeg gå med Converse og få sko-skille..........................

I morgen skal vi ta bilder og kjøpe babyrosa Hawaianas til meg! Dere får bilder og masse artig tekst når jeg er tilbake på USAs nasjonaldag. 4. juli om dere ikke visste når det var.

Ting jeg savner i Norge akkurat nå:
Mamma og kaninene mine
Kakaobaren på Grünerløkka
Brunost (!!!)
Joggesko
DVD-spiller.....
AT FOLK VET AT BANKKORT FAKTISK FUNGERER SOM ID.
Do you have identification? May I see your passport?
Just turn the Visacard around...
........???
Like this.
:O!!!


3 kommentarer:

Ragnhild :) sa...

Jeg savner deg :( håper du har det bra! :))) nusse bilder av kaninis :D Hvorfor er ikke jeg på "savner" lista di? buuu :( hoho :D sneeiks <3

Warunee sa...

Er du i Barcelona!! Hurra! For en flott by kan jeg tenke meg. Har bare drømt om å dra dit. En dag skal jeg dit :) Heldiggris du.

sandra sa...

HAHAHA! Ja i spania bruker man jo ID-kort som bekreftelse på bankkortet. Alltid like morsomt å se uttrykkene på dem når de snur bankkorted ditt rundt og finner... ID??!!! ^^