07.05.2010

En prinsesse har også dårlige dager

Disker opp med noen lekre bilder av meg fra i fjor for å bevise at alle har sine dager. Dødsliten etter tidenes mest stressende skoleuke. Siste innspurt før karakterene skal settes leiks. Ny header på gang i tilfelle noen lurte, må bare få tatt litt selvportretter, så tenker jeg det blir bra!
Yoda3.jpg picture by elines_hoppekaniner
Hahaha, herregud, jeg dør. Nok et bevis på at jeg kan være meget lite tiltrekkende. Og på at pølse og potetgull ikke er meant to be.

Mikkel er i Dombås (av alle steder) i konfirmasjon, noe som fører til uventet mye fritid på min side av verden. Akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg under dyna med brus og sjokolade. Kanskje ikke sjokolade, det hørtes umenneskelig kvalmt ut akkurat nå. Mag, ShapeUp og Cosmopolitan på min høyre side, Sex and the City på venstre. Åh, dette livet altså.

Oreokake hadde passa meg midt i blinken.

Yoda2.jpg picture by elines_hoppekaniner
Sto opp halv seks (...) i dag. Er sånn passe trøtt. Våknet av meg selv og trodde klokka var godt over halv sju, ergo forsovet meg. Mamma kommer tuslende ut på gangen og stopper meg der jeg løper rundt i undertøy med frokostblanding i hånda og poser under øynene herfra til månen og spør hvorfor jeg er våken. Hvorfor jeg er våken er vel opplagt, tenker jeg forundret. Hva slags spørsmål er det liksom. Eller kanskje er det lørdag? Neida, klokken er halv seks og jeg har en forskrudd hjerne.

Yoda.jpg picture by elines_hoppekaniner
GREM.

Glemte å si at jeg har fått pollenallergi. Keep on smiling.

1 kommentar:

Vivian sa...

Du er søøt <3 Jeg våknet av at katten lå OPPÅ ansiktet mitt jeg x)