19.04.2010

Hvor er skjorta mi, hvor er buksa mi, hvor i all verden er vitnemålet mitt?!

Noe av det skumleste jeg vet er å gå i butikker alene. Ikke matbutikker eller bokhandler, der man kan gjemme seg bort bak rad på rad med høye hyller stappfulle av bøker og matvarer. Jeg liker ikke å være alene i en butikk der de ansatte virkelig er innstilt på å "hjelpe" deg uansett om du vil det eller ikke. De omringer deg med oversminkede maskeansikter og smiler røde leppestift-smil og spør om de kan hjelpe deg med noe.
Etter å ha blitt omringet av skumle sminkedamer satte jeg min lit til en nusselig sminkemann som fant den perfekte leppestiften til meg. Det betyr at jeg endelig kan bli leppestift-pike! Dream fullfilled. Kollegaen hans skulle på død og liv se på at jeg prøvde den, da.

Dette har vært en meget bra dag, det må jeg få si. Vi hadde en gymprøve som tok meg nøyaktig 8 minutter å krysse av på. Deretter avsluttet vi dagen kvart på to, og jeg fikk masse tid for meg selv til å speide etter noe fabelaktig til 17. mai. Hva jeg kjøpte, kan jeg vise dere så snart jeg får liv i kameraet. I morgen skal jeg noe vanvittig skummelt og spennende, stay tuned!

3 kommentarer:

Ingrid M sa...

jeg liker leppestift! la mæi se den på deg en daag!

Warunee sa...

Jeg hater også butikker der de ansatte omtrent forfølger deg. Virkelig hater det!

Milon er en blanding mellom en tibetansk spaniel og en papillon. Liten hjerteknuser og en ramp, hehe ;)

Ella sa...

Helt enig, hater butikker der folk kaster seg over oss! Og parfymerier er som regel værst!