25.12.2009

What a night!

Det har vært en trøtt dag for Eline. Jeg våknet opp forkjøla og har egentlig bodd under dyna i hele dag. Heldigvis begynner jeg å bli bedre, snørret tar sin avskjed, feberen synes å være inteteksisterende. Hvis jeg bare kan våkne frisk i morgen, skal jeg begynne å tro på Gud. Pepperkakehimmelen under. Nom.

Så kommer fortellingen om gårsdagen da. Romantisk som jeg er, startet jeg julen hos Mikkel. Vi så på Tre nøtter til askepott og åpnet gaver. Mikkel kjenner meg bedre enn jeg gjør, og på innsiden av det røde julepapiret, gjemte det seg et regnbuefarget ullskjerf! Det er perfeksjon. Jeg har verdens beste kjæreste ♥ Jeg kom meg hjem i tide til Disneykavalkade, men måtte kombinere det med marsipanrulling og pisking av sjokolademousse. Bilde av lykkeskjerfet.
Julaften-aftenen var enda bedre enn fjorårets, og det var så mye god mat og fine presanger! Etter å ha spist meg gravid på ribbe, medisterpølser og -kaker, spiste jeg så mye pepperkaker og godteri at jeg utviklet en ekstra magesekk bare for julegodt. Åh, så kom julenissene på besøk! Ja, vi fikk besøk av to smånisser i år, men to er bedre enn ingen nisse i det hele tatt. Og nissebesøk betyr at gavene kan åpnes. Vi begynte med måte, men slukte etterhvert hver eneste gave i et forrykende tempo. Det var litt av et gavedryss i år. For å nevne noe, kan jeg jo si at jeg fikk kamerastativ, en rosa silkepysj, diverse beauty boxes, egne bilder innrammet, neglesaker, skolesekk, laptopveske og mye annet rart. Rart i betydningen supernice, naturligvis.

3 kommentarer:

Vivian sa...

Du skriver utrolig godt Eline og tar superspennende bilder :-)
Det ble jul IGJEN når jeg leste dette innlegget. High five!

Eline sa...

Wooow, HIGH FIVE til det! :D Vi må treffes.

ina sa...

Det skjerfet burde jeg hatt óg!