23.12.2009

Se så vakkert alt er blitt!

Tralala, noen har ikke rørt bloggen på en uke. Altså, det er jul, så da må dere veldig få som faktisk er innom forstå at det er særdeles mye å gjøre. I dag skal jeg være flink pike; skal rydde rommet mitt, pynte juletre, pynte pepperkaker og lage marsipankonfekt. På toppen av kransekaka skal jeg være julenisse og løpe rundt med julekort og presanger. Og i morgen skal jeg kose meg gløgg (hahaha) ihjel. Spørs om jeg får lagt meg før det i teorien blir julaften.. Egentlig har jeg bare lyst til å grynte takk og farvel til juleforberedelsene, lese jule-Nemi på senga, spise upyntede pepperkaker og la nissen ta seg av resten. Det krever mer enn ett julemirakel.

Disney er must hver eneste jul! Jeg og Mikkel så på juledisney i går, og det vekker minner kan dere tro! Nei, nå har jeg litt dårlig tid merker jeg, så lykke til med juling og annen kos.
Ligger dere like langt etter med juleforberedelser som meg?

1 kommentar:

Emilie sa...

Jeg er så langt etter at jeg ikke har ordentlig julestemning engang jeg! MEN DET ÅRNÆR SÆ SIKKERT NÅR NISSEELINE ER PÅ DØREN <3