14.12.2009

It's all 'cause of you

Ser dere veska mi?
Ser dere hva som ligger i veska mi?
Den har fått navnet Torbjørn, uttales Tojbjøn. Han er en nydelig liten MacBook jeg låner av skolen min. Ikke verst.

Etter en kjedelig skoledag, finnes det ikke noe som er deiligere enn å være med Mikkel, eller i dette tilfellet: en tur til frisøren. Hodebunnsmassasje, vask, klipp og føning. Jeg kom hjem med lugg og bob!
Nei, jeg har ikke photoshoppet bildet. Etterveksten min er mørk.

Angående juledesignet. Det kan designe seg selv i rumpa. Jeg vil ha en farge som ikke er dyp rød, jeg vil ha noe som er litt.. skrikende. Så der. Jeg skal prøve å finne noe brukervennlig.

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

åh, mac er så fantastisk :)

ina sa...

Sv: Vi bor ved Aleksander Kiellands plass, altså ikke langt ifra busstoppet Telthusbakken i alle fall:>