11.12.2009

Hvis verden går under i 2012, har vi brukt hele livet til å gå på skole

Facebook eller Amalie var et geni i dag. Les overskriften. Les den nøye. For alle som går i første klasse på videregående nå, er verdens undergang lik et helt liv brukt på skole. Verdens undergang my ass. Hvis det skjer, blir jeg flau over meg selv. Har du brukt livet bra, Eline? Ja jøss, jeg har brukt hele livet til skole.

2084050573bd1c88915elarge

To gule katteøyne stirrer på meg, følger hvert eneste skritt jeg tar. Føler meg overvåket mens jeg spiser lunsjkake. Det er helg! Den skal brukes til overdreven slasking, grøt, jul og fakkeltog. I kveld skal jeg i 16-års dag, det får meg til å føle meg gammel. Jeg har jo feiret min!

Ellers morer jeg meg med bobleplast. I går så jeg min favorittblogger, og jeg er sykt startruck fortsatt - det var en fantastisk opplevelse. For de som lurer på hvem denne nydelige personen er, så er det mariell (www.hjartesmil.blogg.no).

Ah, livet er så deilig!
Hva opptar dere om dagen?
julekort 080

6 kommentarer:

ina sa...

Sv: Søstrene Grene i Oslo holder til i nedre del (mot jernbanetorget) av Karl Johans Gate:>

Mikkel sa...

Jeg føler meg ung og sprek som en fole jeg.

ina sa...

Sv: 'Fantastisk' var vel å ta hardt i. Men koselig var det:)!

Vivian sa...

Åh, det bildet der var utrolig fint!

TORI JOHNSEN sa...

så fint bilde eline :)

nikky in england sa...

det håper jeg virkelig ikke
siden det er trist :p

btw riktig svar var rudolf hehe :D