06.12.2009

Gymteori er så mæd spennende

God søndag mennesker! Til tross for at jeg sov hos RS og sov 6 timer natt til i går, kom jeg ikke hjem før mellom elleve og halv tolv.. Så i dag skrudde jeg av alt som heter vekkerklokke og dro meg under dyna til halv ett. Det gjorde godt i en sliten kropp kan dere tro! Og jeg hadde det superduperkoselig hos RS, så jeg håper hun leser dette! Nå leser jeg et sykt spennende pensum til teoriprøve i gym. Hørt noe så lame?

I og med at det er søndag, og at det finnes skole, så er det grense for hvor sykt mye interessant jeg kan presse ut av meg i dag.. Annet enn at det er 10 miserable skoledager igjen til juleferien. Og at jeg gleder meg som et barn! I dag fikk jeg en kindernisse i kalenderen min, og en merkelig haribonøkkelring eller noe av den sorten. Lykke Li går på repeat i iTunes og jeg vil ha julebrus.
Visste dere at en av skaperne bak Photoshop heter Knoll til etternavn? Man har så mye å gjøre.
ymse 022
En liten luring under dyna mi.

1 kommentar:

RS sa...

Jeg så det nå!:D
Jeg hadde det også super-duper koselig!