11.11.2009

All that glitters

Beklager høyt antall fravær de siste dagene. Internettet har beklageligvis fått PMS, og nekter å samarbeide med meg. I dag er vi kvitt plagene. Død og fordervelse over Internett når det ikke funker!

På den lyse side har det skjedd svært lite av interesse, selv for meg. Jeg henger en halv evighet etter i matten, har en fremføring i naturfag jeg muligens burde jobbe med, og jeg skriver norsk og engelsk for harde livet. Altså skolemessig – meget ubemerkelsesverdig. Vi var ute til halv åtte og filmet på mandag, i 3 varmegrader og vind på Aker Brygge. Frisk luft for kropp og sjel! Kroppen min har sagt takk for seg, og har sluttet å fungere. Det resulterer i hodepine, migrene om du vil, kvalme, stølhet og diverse fysiske plager. Nå følte jeg meg gammel. Eldreomsorg og gamlehjem neste.

Til jul ønsker jeg meg to ting - kamerastativ og Sex og Singelliv sesong 1-6 (SHOEBOX!!!). So help me om jeg ikke får noe av det, da kjøper jeg det med stipendpenger, mwuhahahahahahaha. Neida, så.

Beklager meget randome innspill, men etter så mange dager bloggfravær hoper ting seg litt opp. Det må man forstå. Og regne med. Det er tross alt meg vi snakker om, frøken Random (bare se på headeren min!).

I går tok jeg noen fantastiske bilder av et glitterhjerte jeg lagde på lørdag. Hele resten av verden, eller i det minste Norge, var på kino. Eline satt hjemme og lagde ting med glitter. Limet var visst ikke av toppkvalitet, for i går falt hele hjertet fra hverandre når jeg flyttet på det. Hva blir det? Jo, det blir masse glitter på gulvet. Som jeg klarte å sette meg i. Uheldigvis. Glitter på rumpa sa du?

Hjertet ble fabelaktig. Helt seriøst!

vinter svin og glitter 034

3 kommentarer:

Emilie sa...

Gled deg til 500 days of summer! gæh, du kommer til å få varmt kilehjerte!:):):) OG forresten synes jeg den randome bloggingen minnner mistenkelig om E&E's facechat/MSN-samtaler! Tihihi

RS sa...

For et vakkert bilde!! :D

saragdottir sa...

Dengang DA, hver gang NÅR.<3