02.10.2009

Muffinsfail

Det er så herlig og deilig med ferie! Jeg har absolutt ikke lyst til å gå på skolen på mandag, men den tid, den sorg. Idag har jeg gjort fint lite av interesse, men jeg bestemte meg for å prøve en ny muffinsoppskrift jeg fant på cacaoweb. Bakverket ble en eneste stor fail utseeendemessig, og nå står 17 små kratere til avkjøling på kjøkkenet. Jeg som er så glad i å bake, blir helt flau av å tenke på muffinsfiaskoen som venter. De smakte i det minste ikke like ille som de ser ut. Oh, the horror!















Med på kjøpet følger et bilde av mitt nye par tights, med blonder på sidene. De såkalte Emilie-tightsene mine!

4 kommentarer:

Emilie sa...

Emilie-tights! Fantastisk! Smakte krater-deigen like godt som baby-deigen? :D

Eline sa...

Baby-deigen var hundre ganger bedre! :D

Tina sa...

Måtte bytte blogg siden pappa fant den forrige og ble hysterisk, haha. Håper du vil ta en titt på den nye. Har null lesere nå x) http://tina91.blogg.no

Martine Elise sa...

Haha. Konge! Imponerende muffins-skills.