21.10.2009

Jul hører hjemme i desember

Først og fremst; julebrus, marsipan og pepperkaker er i butikkene allerede!? Hva er greia med det?? Hold fast ved tradisjonene, folkens!
I dag blir jeg nesten nødt til å fortelle om skoledagen. Det er fordi vi noen ganger gjør så lite nyttig på media at det nesten er flaut.

Vi har skissert ordet "funksjonell" i fire forskjellige fonter i dag, og lært om skrift resten av dagen. Det svarer kanskje ikke helt til forventningene folk har når de søker media og kommunikasjon? Man tenker jo fotografi, film, lyd og journalistikk, men ikke læren om skrift. Det blir jo litt rart.
Så har vi det til gjengjeld meget festlig i photoshop når læreren ser vekk. Så fort jeg finner igjen den fantastiske minnepinnen min, skal dere få se noen mesterverk, haha. Gled dere.

Etter at muffinsene mine ble en eneste stor fiasko (igjen!) i går, må jeg bake enda flere i dag, noe som passer meg meget dårlig, ettersom jeg helst skulle ha øvd til en prøve. Gah, prioritering! Siden kapittelet er relativt lite, og jeg har øvd på halvparten før i dag, finner jeg nok tid til begge. Kakefest blir det ikke uten kaker, men utdanning blir det heller ikke med dårlige karakterer.
mikkel 191
Buksedressen min. Den liker vi.

Dette ble random, men sånn er jeg. Til slutt vil jeg lufte en idé om spørsmålsrunde. Hvis ingen stiller spørsmål, sier jo greia seg selv! Hva syns vi om det?

4 kommentarer:

RS sa...

Kanskje de i butikkene gleder seg veldig til jul og gjør det med ulykke:D For her om dagen fikk jeg høre at jeg var kledd veldig julete, men det er bare fordi jeg gleder meg til jul!:D

sarag sa...

Skrift er kult da:D<3

Line sa...

Sv: Nei det der var ikke meg ;P Men Rebecca er veldig pen ja! :D
Og tusen takk! Kjempehyggelig å høre ;D

Ida Bianca sa...

For at de som driver med produsering av julemarsipan, julebrus osv, må man starte tidlig med å selge, for at de skal få noe nytte for det, eller hvordan jeg skal si det :-) Hehe.

Så du hadde skrevet på Nikky sin blogg, at du ønsket deg sååå forferdelig en pandalue fra River Island. Jeg har den! Hæhæ, det var vel et av mine beste kjøp når jeg var i Glasgow nå :-D